Witaj w systemie HelpDesk RHO Software

Aby usprawnić użytkowanie naszych systemów korzystamy z systemu pomocy technicznej. Każde zgłoszenie posiada unikalny numer (Ticket), który można wykorzystać do śledzenia postępu i odpowiedzi w Internecie. Zapewniamy kompletne archiwa i historię wszystkich próśb o wsparcie. Poprawny adres e-mail jest wymagany.

Jeśli zapomniałeś hasła kliknij tu

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu

Zdalne połączenie (Mikogo)


Nouveau ticket


Merci de fournir autant de détails que possible afin que nous puissions vous aider au mieux. Pour mettre à jour un ticket préalablement ouvert, merci de vous connecter.

Vérifier le status d'un ticket


Nous conservons les billets de support pour une durée minimale de 30 jours. Les billets peuvent perdurer après cette période. Cliquez sur le lien ci-dessous pour ouvrir dossier existant.

Veuillez patienter!

S'il vous plaît patienter... il faudra une seconde !